Färdiggjord design...



Har precis hjälpt min kompis Hedda med hennes nya bloggs design! Med lite hjälp av skypeande och prat så fick vi till slut ihop den, och den blev lite så här... (bilden ovan ;)). Jag tänkte hjälpa henne att komma igång med besökare lite också när jag ändå håller på - vad det nu ger för nåt? Har ju inte direkt flest läsare i Sverige haha... - men som man säger; Bättre nåt än inget (Eller man kanske inte säger så?)! Iaf, vad jag försöker få fram är att; vill ni komma till hennes blogg - Klicka på bilden ;)!

Jeppjepp, men nu måste jag gå och äta, håller på att svälta ihjäl!


Kommentarer
Postat av: Heddson

så generös du är söto! Hehe fast jag testade klicka på bilden och jag heter babE inte babY. En babe är en babe. En baby är bebis. Hihi! :D.



Tack för länken anyway <3

2010-11-24 @ 21:29:04
URL: http://juicybabe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0