Svar på heddiish frågestund ;)

Hejsan hihi, Hedda här :D (även känd som kungarnas kung!!) okej torrboll där! Men efter många försök eftersom jag ahde glömt Frejas lösenord kom jag till slut in,hoppas de gick bra :)
Tänkte svara lite på era frågor hehe...
-Vad är det bästa du vet med henne?

Mycket är bra med fröken Freja :P men hon är flammsig,smart,rättvis,och her ett riktigt härligt skratt och verkligen en pålitlig kompis!
- Hennes största hemlighet? Hur oftas träffas ni?

Förr umgicks vi varje dag..nästan iaf. Men vi var med varandra sjukt mycket och har alltid varit mycket med varandra. Men nu i sjuan & vi går i olika klasser blir de en hel del mindre, men självklart träffas vi! Kanske en gång i veckan på ett ungefär :P
- Vilka bloggar läser hon?

Jag är inte helt säker,men säkert polarnas då o då , kanske storbloggarna ibland också men även kanske någon helt annan blogg som jag inte vet om!
- Har hon pojkvän?
Nix ;)
- Hur gammal är hon?

Hon är lika gammal som mig , alltså 96:a .. 13 år ;)
- Hur länge har ni kännt varandra?

Vi har kännt varandra ända sen vi var tre år ungefär,så vi är barndomsvänner & även grannar , så lärde vi känna varandra lite också men även genom våra föräldrar..
- Vad heter din blogg?
Jag antar att den där frågan var till mig ^^ och jag har en blogg men den är verkligen usel & jag bloggar inte där längre..men ska skaffa en ny..då kanske Frejsi kan länka till den ;D hahh
De va allt för mej, tack o hej!! :*

Kommentarer
Postat av: Leonard

Så, nu har jag skrivit mitt sista inlägg, kommer nog inte blogga på ett bra tag nu i alla fall! Hoppas du har det bra, får en bra helg och tack för en bra blogg! :)



Leonard

2010-03-12 @ 17:03:16
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

sv: okej :) tack :D

2010-03-14 @ 17:55:42
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0