Ikväll får jag tillbaka min lilla älskling :D

Tjeena ;D<3



Efter den här bilden som säger det mesta så har jag bara 3 saker till att säga:
  1. André kommer hit och har min lilla gulleplutt Nikon D-3000 med sig :D :D :D! Hihi, så nu kanske det kommer lite fler pics i fortsättningen... ;)
  2. Jag har precis blivit domare, haha :) Kom precis hem från en domarutbildning, sjuukt många regler asså, men förhoppningsvis går det nog bra ;P
  3. Jag är ledsen för att jag har uppdaterat så dåligt, men det kommer bättre tider det lovar jag ;)
Sådär, då var det sagt då ;) Nu ska jag väl ta och försöka plugga till det 30 sidor långa SO-provet vi har imorgon... suck!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0