Sommarjobb ;D

Tjabba :D<3



Bilden är egentligen från London, och tagen av Filippa, men det var den bästa jag hittade på oss två just nu, haha ;)

Jaa, rubriken säger väl det mesta? Jag har börjat jobba på min fotbollsklubbs - Järla IF för er som inte vet ;) - kansli med min kompis Emelie :D. I tisdags pumpade vi upp bollar & fixade nummerlappar och lite andra saker till sommarfotbollsskolan som järla håller i, och då gjorde vi dagens, onsdagens, uppgifter oxå, så vi fick ledigt idag :D SÅ idag har vi bara slappat och badat och solat hemma hos Emelie, men imorgon blir det hårt arbete igen ;)! Vi ska nämligen gå runt och fota småbarnen när dom spelar fotboll, och packa lite lunchlådor och sånt :) Så så jobbigt kommer det nog inte att bli, att fota är ju trots allt bara roligt ;).

NU är jag helt slut och ska bara ta det lugnt och sova ut ordentligt, vi ses :)<3


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack :)

2010-06-16 @ 22:47:48
URL: http://justbambi.blogg.se/
Postat av: Emmy

vad roligt :d

2010-06-19 @ 15:13:08
URL: http://lillaems.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0