Efter 10 timmar på Grönan...

... Är det här den enda - och bästa ;) - bilden jag lyckats ta...



Haha, jepp där har ni den! Bilden är precis efter att Carro, 5 min innan båten därifrån gick, vann en stor 2kg´s marabou-choklad-kakagrej! Jag och Malin som hade gått runt och bara väntat på att få vinna och verkligen trode att vi skulle det också, haha :P Jag är iaf stolt, jag åkte ju frittfall tilt, wihoo!
Jaa, och nu sitter man här i soffan nyduschad efter träningen och bara väntar på att få vakna upp imorgon bitti och sjunga lite nu nalkas ljuva sommar, och sen gå ifrån skolan och HA SOMMARLOV!! WIIHOO igen, haha ;)
Och med det sagt så ska jag gå iväg nu och äta middag, jaoo så vi ses :D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag smöra in din mage med jordnötsås älskling??? rawr

2010-06-11 @ 11:47:50
Postat av: Patrik

du kanske kan donera lite chocklad till mig? XD

2010-06-11 @ 20:33:14
URL: http://jagputte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0