Killers...

Tjääna :D<3



Ska snart göra mej i ordning för att åka in till stan & möta Carro för lite shopping & bio! "Killers" blir det, nån som har sett den kanske? Egentligen så vill jag ju se Eclipse (:love:!), som vi egentligen skulle se också, men Carro kunde inte vänta med att se den i ens 2 dagar... Den ivriga lilla ungen, haha ;). Nej, men det ska nog bli bra ändå! Den vi ska se nu verkar faktiskt också riktigt bra!
Men nu måste jag dra, ska ta 3-bussen så jag får fixa mej lite snabbt... See you :)<3



Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-04 @ 23:10:58
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0