Home från Daalaarna... ;)

Hallåå hotties :D<3

Är hemma från Dalarna nu, elr jag kom egentligen hem i går men jag har inte orkat blogga... Hehe, Ooupsie ;)! Nej, men helt ärligt så har jag knappt orkat nånting idag (bortsett från att ha lite skoj med Hedda på Skype... Haha), har mest legat och slappat på soffan hela dagen! Så jävla skönt! Har ju haft väldigt fullt upp senaste veckan kan man ju säga, och nu när jag kommit hem känns det så tomt... Inga små sköna Järla-brudar, proppfulla väskor, skräp som ligger utspritt lite överallt eller en tvättlina full av stinkande och svettiga kläder som hänger tvärsöver rummet finns längre runt mej varje dag... Hur ska jag klara mej? Haha, men nu tänkte jag faktiskt lägga in en liten bild här också, för att inte inlägget ska bli allt för tråkigt...



Japp, den bjuder jag på gott folk! Jag och Hedda på skype...

See you soon table spoon ;)<3



Kommentarer
Postat av: FotoByMalla

jo det är bara bra, vad ska du göra idag då?

2010-07-19 @ 09:04:31
URL: http://bymalla.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0