Goodmorning people :D

Hellou :)<3

Jag är ledsen för så - uppriktigt sagt - dålig uppdatering! Men nu på sommaren och så så finns det så mycket annat (roligare) att göra, än att sitta framför en dator... (Även fast jag själv inte direkt lever helt utan datorn...).
Så vad jag egentligen försöker säga är att ni inte ska förvänta er 6 inlägg per dag av mej... Jag hoppas ni fattar ;).

Men det fanns faktiskt en annan mening med det här inlägget än att berätta om min dåliga uppdatering... Nämligen att berätta lite om gårdagen ;).
Som jag kanske sa (?) så åkte jag och Hedda - efter några timmars krångel... - och skulle bada i Långsjön. Men precis när vi hade lagt ner våra handdukar och satt på musik (redo för beachen, you know? ;)), så slutade solen lysa, det började blåsa och vart kallt! Men vi badade iaf ett tag, men det fortsatte vara molnigt och blåsa, så till slut bestämde tvingade Hedda mej att vi skulle gå och äta McDonalds och ta med som picknick. Så vi gick till McDonalds och köpte mat och två glassar ( :love: ), men på nåt sätt (fråga mej inte hur...) så lyckades Hedda tappa alla sina pomfritt på golvet, och det hela slutade med att vi hade vår såkallade "picknick" inne på McDonalds! Men iaf, nog om den misslyckade delen av dagen! Efter det åkte vi hem till mej, och jag visade vart vi skulle bo i Portugal! Jaoo bitches, it´s true! Jag och min familj + Hedda, drar till Portugal nu snart den kommande veckan :D! Ni lär nog höra mer om det senare... ;). Resten av dagen satt vi bara och slappade, fixade manikyr & pedikyr, åt vattenmelon, solade, och jaa, flamsade en hel del också... hehe ;).

Jaa, där har ni fått höra i stort sätt hela gårdagen... Så nu överlåter vi resten av det här inlägget till bilder därifrån ;)



Söta Hedda äter nyttig och god melon...



Och - dock inte lika nyttigt, men - minst lika goda chips ;)



Hedsing pedikyrar (?) sina tår...



... och jag mina naglar ;)



Såklart hade vi lite musik på också...



Jättekonstigt att Hedda inte förstår varför jag kallar henne för sillikonläpp. Verkligen.



Även riktigt bra kompisar kan ju ha lite olika budskap...



Don't even ask...




Jappsing dappsing, det var det! Men nu ska jag dra iväg för att slinga & toppa mitt hår, får se hur det blir!

Have a great day :)<3




Kommentarer
Postat av: malla foto

hur är det då?

2010-07-20 @ 16:58:14
URL: http://bymalla.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0