Full happiness XD

Heeej babys<333

Misstolka inte rubriken nu, jag är inte - verkligen inte - glad för att skolan började idag, tvärtom, utan därför att jag äntligen kan va inne på min egna data! Jippie ;D!
Haha det var skit längesen jag var inne på den eftersom den har varit så trög, men nu har vi rensat lite på den & så och nu kan jag äntligen vara inne på den! Love it ;)!
Men det var bra för en annan sak oxå, jag såg faktiskt att texten/typsnittet var ju helt weirdat!? Jag hade ändrat det på mammas dator (tror jag :P) alltså en mac, så jag tog väl nåt typsnitt som inte finns på både mac & PC :P! Så¨det ska jag ändra nu efter att jag har publicerat dettahäringa inlägget ;)!

Jaa har väl inte så mycket mer att säga, första skoldagen, inte kul som vanligt. Fick släpa mig upp ur sängen, ville bara slänga mej ner igen till mitt varma, härliga täcke... :P! Men det gick ganska snabbt när man väl var där, 4 lektioner & sen lunch och efter det var det bara en lektion kvar, som jag inte behövde gå på för att jag skulle jobba med det hemma istället XD! Men så vart det ju inte... hehe, inte än i alla fall, men jag ska... snart...?:P
Aja, vi får väl se hur det blir med det, för nu ska Freja back to buissness och jobba med typsnittet lite... :P






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0