Gammal video...

Hahahah här kommer en gammal video från i sommras typ (?)... Vättefan vad vi håller på med eller varför den e så snabbspolad...? Haha men det är jag & Hedda iaf... ;).





Jag antar att jag ska vara någon slags gangster med en jävligt stor kuk (sry för känsliga läsare... ;)), haha. Och Hedda då...? Bimbo gånger 100? Hahahah, jaa det är väl ungefär som i verkligheten då... Nejdå, jag driver bra lite hit och dit nu. Och nu vet jag inte vad jag skriver heller. Näej, nu säger jag hejdå helt enkelt och låter er njuta av vår minst sagt flummiga video ;).

Pöss!



Kommentarer
Postat av: Emelie!!!

FAN VA KUK....

opsie jag menade KUL!!! ;) jag skrattar ihjäl mig freja!!! :'D

2010-12-17 @ 18:48:19
Postat av: Sofie

ahahahahaha så jävla braa!!

2010-12-19 @ 21:51:30



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0