Time for refreshing...

Tjabba :D<3

Håret känns fettigt och översprayat, har kvar lite av gamla sminket från igår, har inte borstat tänderna på typ ett dygn, känns som att nån har kletat 400 ton med smink över mitt face, har på mej samma tröja som jag sov i och som pricken över i:et på det så har jag skitont i magen! Ja, man kan säga mycket om det, men en sak som är sann är iaf att här behövs lite refreshing, och det nu! Gud vad skönt det ska bli att bara få hoppa ner i ett varmt och härligt bad, tvätta bort allt smink, sätta på en ansiktsmask, fixa mina just nu hemska naglar och sedan få sätta på sej nya fräscha kläder!

Okej, nu låter det ju typ som att jag har haft världens skitdag & så, men så är det inte! Jag har haft det super med lilla Hedsingen idag! Vi har varit i stan och filmat in lite roliga grejer... haha :D.



Men nu ska jag som sagt ta & fräscha till mej lite! Ha det bääst :D<3





Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

bloglovin? :D <3

jag skulle bli jätteglad om du ville rösta på mig här http://sjondinen.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment jag tackar dig såklart i form av en fet länk efter tävlingen :) jag är nummer 3 och man får rösta 2 gånger :) det skiljer bara en röst mellan mig och en annan tjej och tävlingen avgörs IDAG! snälla hjälp mig att vinna!

2010-08-19 @ 19:12:38
URL: http://kimiees.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0