Just like old times...

Hallå där små åsnor :)<3

Imorse krånglade internet, jag fick rå-damp och hade lust att sparka till dator, men av gammal erfarenhet så vet jag att det faktiskt inte hjälper - tro mej, jag vet! Så det blev inget inlägg då, som ni kanske märkte? :P
Jaja, efter mitt PMS-anfall så åkte iaf jag & Hedda in till Forum och mötte Nyimanding. Så det vart jag, lilla grisen (mitt nya smeknamn för Nyimanding, haha ;)) och Korvungen (Hedda), just like old times, haha! Det var längesen jag träffade Nyimanding, så det var kul att träffa henne lite - och såklart var det ju kul att träffa Hedda också! Men ni fattar... :) Aja, back to the story; Så var vi där ett tag & kollade i lite affärer och så, och jag köpte bara en ansiktsmask *stolt* - Jag måste ju spara lite pengar nu om jag vill kunna ha ett liv närmaste tiden, eftersom att vi inte har fixat koden till mitt bank-kort (Okej, det finns några fler anledningar också... Tex att jag har shoppat upp i stort sätt alla min pengar, hehe... :blush: ) Och så satt vi där och åt lunch & snackade lite, tills vi åkte hem till mej och började sminka mej & Hedda och skulle ta lite modell-pics på oss, men det blev bara på Hedda, för innan vi hade hunnit ta på mej så fick hon en spindel på sin kjol och alla tre skrek höögt och sprang hem, och sen orkade vi inte gå tillbaka och fota, haha. Men iaf...
Él resultat of our photoshoot:
Modell :love:
Så himla snyyggg :D<3
<3
Sötisarna :) <3
:love:
Mina tjejer <3
Haha, lite weirda bilder i slutet också... ;) :D.
Modell: Hedda Stenberg
Sminkös/Designer/"Posör" : Nyimanding Ceesay
Sminkös/Redigerare/Fotograf: Freja Laestadius - jag :D
Japp, det var det! Vad tyckte ni? Visst borde man skicka in henne till en modellagentur!? Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på filmen som är på TV:n, "Sabrina" heter den typ - det är inte den där med den där häx-tjejen typ, utan nån annan... :P
Ha det så bra nu :)<3



Kommentarer
Postat av: maria

Jättefina bilder ju!

2010-08-10 @ 00:47:15
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: LISOU

fina bilder :)

2010-08-12 @ 13:19:56
URL: http://lisou.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0