Äntligen kommer det...

... inlägget vi alla har väntat på... nämligen bilderna från Portugal!

Haha, jag har ju varit lite seg på att ladda upp lite pics och sånt, men som man säger; bättre sent än aldrig, och här kommer dom...
The place to be ;)
Heddas & min hand :)<3
Blomma i förgrunden & Heddsing i bakgrunden...
<3
Mamma chillar lite vid husets pool...
Min och Heddas semester-drog haha, vi åt säkert 10 kg, minst! Majsnötter é grejen liksom!
På väg till stranden...
Som jag skrev för ett tag sen på facebook; Härligaste stränderna!
Is té :love:
Lite sightseeing i städerna...
... och lite shopping hann vi ju såklart också med ;)!
Lite små söta grisar & grejer på en marknad vi var på... :)
Haha...
Jag & Hedda... (nästan iaf ;))
Gulleplurren :D :love:
God mat...
Lite vanliga egopics hann man ju såklart oxå med... (Typ hälften av alla bilder var just det, egobilder, men dom var inget man ville visa upp, särskilt inte här, haha... ;))
Och några, inte fullt så... vanliga egobilder fanns det också rätt gott om, om man säger så... ;)
Fråga mej inte vad det här skulle föreställa...
En pir vi tittade på istället för att kolla på slott som mamma ville - men ni kan ju tänka er hur vi andra reagerade på det förslaget... Ja, det blev nedröstat men hon fick i alla fall kolla på nånting historiskt... - där man förut (alltså längesen förut, förritiden) trodde att världen tog slut, alltså att det var världens ände.
Här skulle jag kunna bosätta mej med ett parasoll och lite solkräm. Bara sitta och njuta på den här underbara stranden! Bilden gör den verkligen inte rättvisa, men den här stranden var ett rent paradis :love: !
Jag och Heddsing AB...
Igen...
Snyggast :love: Jag fattar fortfarande inte hur hon kan ha levt snart 14 år utan att ha fått värsta
cover-girl-erbjudandet av typ Vogue eller nåt!
Haha, kan man bli mycket snyggare? ;)
Fotograf: Hedda Stenberg :)
Jag...
When I say jump you say how high? ;)
Kolla vad blont mitt hår ser ut här? :O <3
Och återigen, jag ;)
Godaste färskpressade apelsinjuicen nånsin, men tyvärr även den segaste lunchrestaurangen nånsin också! Vi satt och väntade på vår mat i typ 45 minuter innan vi fick den... Det är verkligen segt med långsamma resturanger, särskilt när man är vrålhungrig! *Suck!*



Adios Portugal, Casa Tingu, solen & värmen! Nu drar vi hem till regniga Sverige igen. Jippie.
Japp, det var allt! Efter 10 veckor med familjen och bästa vännen i soliga Portugal så hade vi hunnit med att bada & sola såklart, turista lite i städer och sånt, vara på vattenland, snorkla, shoppa (ofc ;)), vara på festival, fota en hel del, varit på marknader, och bara haft det riktigt kul hemma in tha house! Och nu när jag kollar på bilderna igen så längtar jag redan tillbaka - särskilt när jag kollar ut genom fönstret och hör regndropparna mot taket, bullret från åskan & ser blixten blixtra utanför... Nää, just nu skulle jag verkligen ge nästan vad som helst för att få bre ut min handduk på den varma sanden nere i Portugal... Men nejnej, inga suktande drömmar nu! Nu ska jag ta och försöka sova snart (efter min vanliga kopp chai-té :D), eftersom att jag har sovit ganska lite nu på sista tiden... Så, godnatt gullepluttar :)<3


Kommentarer
Postat av: fashionfairy

fina bilder

2010-08-07 @ 23:17:48
URL: http://fashionfairy.se
Postat av: maria

gud vilka härliga bilder.. nu vill jag bara utomlands! ;P

2010-08-08 @ 01:14:38
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Hedda är bäst

nice pix , en resa man inte glömmer i första taget :) ååh längtar tbx. Men taack för dina söta komplimanger där till mig och desamma <333 p.s hahah jag ser ut som en äkta liten tro hon är nåt tönt på sista bilden.

2010-08-08 @ 01:36:13
URL: http://heddaslife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0