Getingatack!

Hejhej! Asså jag vet att jag egentligen skulle ha en bloggpaus, men jag är inte så bra på att följa saker! När jag egentligen borde skriva så skriver jag inte & när jag inte ska skriva då skriver jag, menmen, who cares??
Egentligen borde jag plugga nu men det är inge kul, som kanske alla vet??! Nog snackat om tråkiga läxor & över till det jag egentligen skulle skriva om: Att massa getingar har byggt bo i vårt tak & flyger in i vårt hus & mest mitt rum! Igårkväll hittade jag 2 döda på golvet & en som höll på att flyga omkring, så pappa tog bort den & när jag kom in igen så var det en till där! Det är jätte skumt! Jag vet inte vart dom kommer ifrån helt plötsligt bara surrar dom omkring överallt!



Såå...

... 5 DÅLIGA SAKER MED GETINGAR!
  1. Att dom har byggt bo i vårt tak & bombar hela huset (mest mitt rum såklart!)
  2. Att dom just nu är väldigt flummiga & flyger runt i små cirklar & vet inte riktigt vad dom gör, alltså större risk att bli stucken!
  3. Att dom är små & om dom ligger på golvet/marken & är halvdöda ser man dom inte & trampar då dom & då blir man stucken & om man är som jag skriker skithögt & börjar skratta ( asså det är nån konstig reaktion jag får när jag gör illa mig!)
  4. Att om man försöker döda dom & missar så blir dom agressiva & försöker sticka! Tro mig det här är sant, har hänt mig några gånger...
  5. Att deras surr är väldigt irriterande & läskigt!
Annars är dom bara allmänt jobbiga & onödiga. Vad gör getingar egentligen??

Puss & Surr<3

Kommentarer
Postat av: enja

Kan duinte göra lite fler inlägg gumn? Puss och kram <3

2009-10-22 @ 15:06:50
URL: http://enjas.webblogg.se/
Postat av: Hedda

heheh i know ;) X0 <3 puss &piss

2009-11-06 @ 23:26:06
URL: http://hedzy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0