Svar på tal forts.

Tjooo<3
Kommentar:
Men herregud hur pallar du skriva ett helt inlägg om mig gumman? Åh nej jag har inte bett dig vara elak men du behöver inte hålla på sådär jag tycker det är töntigt.Du uttrycker dig som om du vill vara den lilla perfekta snälla tjej. Just däför kanske därför inte du har så många läsare på din blogg för att de tolkar dig som en bedräglig tjej som smörar. Man vill ju inte läsa en blogg om den inte ens kan hantera hälsningsfraser på ett moget sätt. Skärpning tjejen! Och jag kanske inte känner dig men om det vore mitt i stan skulle du kanske inte hälsat hej sötisar. Exakt det kallas `oäkta´.Ska du kanske skriva ett till inlägg om mig nu? det vore extremt barnsligt,snacka om att ödsla tid.
Svar:
Sandra, du tycker väl att jag är ``jättetöntig´´ nu men jag bryr mej faktiskt inte ett enda skit. Och du kan ju förresten svara på hur jag ska skriva till dej eftersom att det inte går att kommentera din blogg!? Jag är & vill inte vara ``den lilla perfekta tjejen´´, du kan fråga vem som helst som faktiskt känner mej. Och om du nu tycker att jag är så omogen, bedräglig & oäkta för att jag skriver ``hej sötisar´´ så behöver du inte läsa min blogg! Ingen har tvingat dej till det så what´s the problem!? Du kanske tycker att det är mycket bättre att skriva massa fördomar & skit på andras bloggar än att skriva ``hej sötisar´´ som hälsningsfras? Gör vad du vill, jag bryr mej inte, men snälla lämna dom du tycker är ``bedrägliga´´ ifred för jag tror faktiskt inte att någon bryr sig!?
Så & nu tänker jag inte skriva mer om det what´s so ever!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade tänkt sluta läsa en blogg som bara fakear sig i genom. Men va bara tvungen att kolla om du hade skrivt någotning om mig,och så klart är då så öndigt löjlig att du gör det. Alltså tror att fler läsare håller med mig. Din blogg kommer aldrig få en bra statestik med den dä konstiga taktiken. Jag tror att du inte är en sån som du uttrycker dig på bloggen. Tanken med blogga är att ha sin egna attityd. Det där är inte coolt! Det är faktiskt urbarnsligt. Kom igen, skaffa en stil och skaffa en läsvärd blogg. Dock har du ju tydligen följt mitt råd och slutat med ``heej sötisar <3 ´´ sen så undrar jag varför du skriver ``puss & kram´´du skulle väl aldrig kramat och pussat okända läsare! Helt ärligt...det här börjar spåra ut..då borde ändå kunna hälsa normalt? Snälla gumman..dessies blogg är ju till o med mer ärlig än din.

2009-11-26 @ 16:14:09
URL: http://ssandis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0