Kan inte den 30 juni komma snart!??

Hej, idag har Emelie sovit över här idag igen! Det var kul, vi skrattade typ ihjäl oss igår kväll, haha. Nu är mormor & morfar här & vi har fått lite presenter. Snart ska jag gå ner till Hedda som typ badar i sin pool just nu, jag vill oxå bada!! Men jag kmr iaf ta med mej en slags plast sak som jag har när jag duschar & ha den för mitt ben & doppa fötterna iaf & kanske sola & göra lite annat skojs! Jag längtar till nästnästa tisdag, 30 juni, då är gipset borta föralltid! Yippie! Men nu ska jag gå & sola på taket, bye
Kram Frejsi<3

Kommentarer
Postat av: Pamela

hihi nice att sola på taket :D

kram<3

2009-06-21 @ 15:12:57
URL: http://pells.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0