Don`t worry be happy!

Hejsan! Nu har jag precis kommit hem från sjukhuset! Det var nt farligt/läskigt alls! Först tog dom några röntgenbilder & sen fick vi vänta i en timme tills vi äntligen fick träffa en doktor. Han sa att jag skulle ha gipset i 3 veckor till, och kunde börja med fotbollen om 6 veckor, typ i augusti. Sen sågade dom bort halva gipset med nån konstig såg som kittlades jätte mkt! Nu har jag bara gips på smalbenet o foten så jag kan böja på knät nu. Gipset kmr typ göra det ena benet smalare så det ser lite konstigt ut, haha! Men don`t worry, be happy;)



                       Halva gipset borta;)




Manding för några dagar sen, efter att hon pussade & slickade mina tår!



  Mitt ben innan det blev klottrat, ser ut som ett kycklingben, haha!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0