Home sweet home!

Hola! Nu är vi hemma från Spanien, vi kom hem i lördag/söndags natt. Berättar vad vi gjorde här nedanför:

Måndag: Kom vi fram på kvällen. Efter vi hade ätit gick vi till Wennerholm (en av familjerna vi åkte med).

Tisdag, onsdag, torsdag: Badade vi och solade på hotellet

Fredag: åkte vi till en ganska känd marknad som ligger i Torrevieja

Lördag: Äntligen åkte vi till stranden och badade!!

Söndag: Jag, Hedda & Eliane åkte till Cartagena för att shoppa, men eftersom det var söndag var allt stängt så vi åkte till baka till ett shoppingcenter som heter DosMares & shoppade där i stället med dom andra.

Måndag: Åkte jag, Hedda & pappa till en annan strand med jätte höga vågor!

Tisdag: Jossans födelsedag & vi åkte till ett vattenland som heter Aquapolis, det var jättekul!

Onsdag: Åkte vi till stranden igen, Hedda hängde också med igen.

Torsdag: Åkte jag, Hedda & Eliane till Cartagena igen, den här gången var det iallafall öppet!

Fredag: Jag, pappa, en tjej som heter Natalie, Linnea, Vanessa & deras pappa åkte till stranden, det var jätte skönt & vattnet var helt klart & jätte varmt! Vi såg en cameliont också men min kamera hade laddat ut då så det blev inga bilder från den dagen!

Och här kommer några av bilderna:

































































































iChao!



Kommentarer
Postat av: hedda

Fina bilder,kanske tar några från dej sen hahah^^ men hur visste du om jossans blogg?? puss heddis

2009-07-28 @ 11:02:07
URL: http://hedzy.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gud va ful jag vara på alla bilder undervattnet!?

2009-07-29 @ 19:54:21
URL: http://wennerholmare.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Fina bilder och fin blogg!=D<3

2009-07-30 @ 01:00:11
URL: http://heeddaas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0