Gott nytt år!!

Tjoo Tjenare ;)<3

Sitter & väntar på att mitt nagellack ska torka - bästa nagellackstorkningen är att data-geeka - som det typ inte vill göra -.- *suck*! Jaja, man har ju annat kul & tänka på som tex att om några timmar så är det 2010 XD!?

Nyårs outfiten ser ut såhär:









Glittrig paljett-kofta från vila typ 400 kr (?), svart vanligt gina-linne 99kr, Lee-jeans 699 kr (?) & mitt älskade Thomas Sabo armband hihi!

Alla ska typ ha svartglittrigt så det blir ju lite tråkigt kanske men aja nästa år får man väl köpa nåt färgladare :P!

Men nu måste jag åka iväg till dom vi ska fira hos så vi ses next year ;)<3

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Michaela / Foto & Webbdesign

svar;



vill önska mina söta läsare en god kväll och ett gott nytt år! hoppas din kväll blir bra och ta det lugnt!



kramar

2009-12-31 @ 20:54:12
URL: http://soeticz.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0