Mini recept :P

Idag var det skola igen då, det var väl helt okej, gjorde inte så mycket. Vi har skitkorta raster, max i typ tio min. emlan kommer komma hit snart & jag tror att Hedda & Sandra & nån annan kommer spionera på mig, jag får väl se. Sen ska jag till sjukgymmnasten & kolla mina knän. Jag tänkte ge ett ``recept´´ som Manding har kommit på också när jag ändå håller på:
Man gör en vanlig macka med skinka eller salami eller något annat man vill ha på & sen massa ost. Obs! Inget smör!
När man har gjort färdigt sin macka sätter man in den i micron i en minut & sen Voila! En mini pizza!
Själv har jag precis ätit upp min egna, mums! Det kanske inte låter så gott men det är det faktiskt & det är ju typ lika nyttigt som en vanlig macka också.
Puss & Kram<3

Kommentarer
Postat av: Hedzy

SV:Ja vet lite sent men...haha

2009-08-28 @ 16:50:04
URL: http://hedzy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? (OBS! Publiceras inte!)

Eller en blogg kanske? ;)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0